*NEVER GIVE UP OF YOUR DREAM*

►Den:... 20 21 22 23 24 25 2627 28 29 30 31 32 → 33 → 34 → 35 ...◄

*DEN 20*

29. března 2014 v 15:56 | *LittleAnaAngel*
Ahojky,
tak jsem se snažila najet na plán, který jsme s andílkem vymyslely, ačkoliv se nám nelíbí, tak jsme se nějak rozhodly, teda spíše já, jí se to totálně nelíbí, mě taky ne, ale co už, ale není úplně proti, jíst 3000 KJ denně a postupně ubírat... Moc se mi to nedaří, mám trošku přes 2000 KJ, víc to nešlo dneska nějak, ale i tak je to příšerně moc, oproti tomu, co jsem mívala, jen snídaně je větší než celý můj minulý příjem, je to šílené, zblázním se z toho, psychicky to nezvládám, ani ty blbé prášky nepomáhají, beztak z nich akorát přiberu, určitě že jo... :( Ach jo, nevím kam dál, nebudu se rozepisovat, stejně nedokážu vyjádřit to, co se mi honí hlavou, jaké mám "pocity", myšlenky, strachy a pod... Ale je to hrůza, ne hrůza je slabé slovo, ale ještě tady jsem, bohužel, stále... Ten čas ale asi přijde a bude konečně klid, svboda, volnost, ta lehkost... Ach... Bude to znít asi dost divně a strašně, ale docela se i těším... Uvidíme, jak to nakonec dopadne no... :(
Držte se andílci moji milovaní, ještě mě čeká nějaké to cvičení, ale už mám po bruslení s tátou, takže alespoň něco...

PS: Jídelníček vám napíšu, ale prosím, nesmějte se mi, vím, že je děsný, že je toho moc, strašně se stydím, cítím potupu a stud, zkamání a selhání, cítím se jako přežrané prase, co jen žere a žere a nic nedělá... :(

Jídelníček:
  • SN: Cottage cheese borůvka = 675 KJ
  • SV: XXX
  • OB: trochu fazolí se zeleninou max. do 741 KJ, 1 jahoda 72 KJ, mini ždibeček bábovky ani snad ne 10g, ale započítám 10g: 156 KJ = 968 KJ
  • SV: XXX
  • VE: Ovofit tvarohový dezert ananas = 396 KJ
  • CELKOVĚ: 2040 KJ BOŽE ANI SI NEDOKÁŽETE PŘEDSTAVIT JAK SE NENÁVIDÍM, STYDÍM, HNUSÁK JSEM TLUSTÉ PŘEŽRANÉ PRASE, JÁ VÍM... :'(
Cvičení:
  • bruslení in-line 40 minut, ukllízení, mytí nádobí, domácí práce, bude: rotopet 1 hodina a 20 minut, lehy sedy 1000x, protahování, dneska bez posilování - byly brusle..., Tak nakonec mě andílek ještě donutila uděla 100x dřepy, a nakonec trochu posilování na břicho a nohy... Já jí prostě musím poslouchat...
  • CELKEM: -7251KJ (Nic moc co, když vezmeme potaz to žraní, tak sem zas líné prase... :( ) změna na -7886KJ (pořád nic moc vím...)
CELKOVÝ PŘÍJEM A VÝDEJ:
  • 2040 - 7886 = -5846 KJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Trixx Trixx | Web | 29. března 2014 v 17:30 | Reagovat

obdivuju, jakou máš brutálně zkreslenou mysl :D jídelníček je v pohodě a zdravej :3 mňaaam..

2 Tess Tess | E-mail | Web | 29. března 2014 v 17:43 | Reagovat

Beru, procházíš si něčím, co se nedá popsat a málo kdo to dokáže pochopit. Bude to znít jako klišé ale částečně si dokážu představit jak na tom jsi, jaké máš pocity atd. Je opravdu málo jedinců, kteří to dokáží v jisté míře chápat. Ale jídelníčke který tu vidím je vážně krásný, nemáš se vůbec čeho bát, protože vše zdravé! :-)
Myslím na tebe a další holčiny pořád, jak se s tím vším perete. Společně to zvládneme beru! :*
Chci abys věděla, že tě mám ráda a záleží mi na tobě a nechci abys byla z toho špatná, potom jsem špatná taky :(
A přeci máme mít ze své štíhlé postavy hodně radosti ne?! Drž se zlatí ♥

3 Trixx Trixx | Web | 29. března 2014 v 17:56 | Reagovat

protože podle tvyho jídelníčku a pohledu na něj jíme skoro všechny jako prasata ;)

4 Vendy Vendy | Web | 29. března 2014 v 19:58 | Reagovat

Nakoukla jsem k tobě od KoKy, snad ti to nevadí. Chci se zeptat, počítáš v Kj nebo v Kcal? Jednotky se totiž liší a jestli máš takto nastavený počet Kj, máš to strašně nízko, doporučená dávka pro hubnutí! je asi  4200 Kj, takže jestli to chceš srazit na polovinu této dávky, je to už podvýživa.
Tvůj jídelníček je dobrým, obsahuje samá zdravá a taky dobrá jídla, ale klidně trochu přidej. A hlavně si nevyčítej, že se přežíráš, když to neděláš! Zbytečně se obviňuješ a tvý tělo pak ve stresu hůře reaguje. Nebuď k sobě tak krutá, jen si tím škodíš, jseš určitě šikovná holka, jen to nevidíš. Zkus si jídelníček trochu pozměnit, obohatit, a na oplátku zkus cvičit, třeba to, co má v seznamu Ko Ky. Začni zvolna a postupně přidávej. Vím že se ti to asi nebude líbit, co tu píšu, ale přemýšlej o tom, a co se týká Kj, najdi si na netu tabulky a vypočti si, kolik bys měla na svou výšku (protože taky záleží, jak jsi vysoká) mít příjem. Taky ještě záleží, jaký máš výdej, jestli sportuješ, nebo ne, to vše je dobré vzít v úvahu.
Tuhle dávku, co sis naordinovala, můžeš jíst tak dva-tři dny, ale neměla by ses tak stravovat pořád, došla bys tím jenom k zdravotním problémům.

5 Ko Ky Ko Ky | Web | 29. března 2014 v 20:58 | Reagovat

ale jdi ty,je to úplně normální a vůbec nejíš,jak prase :) co by jsme měli říkat mi co máme ještě toho víc než ty?:)

6 Vivi Vivi | Web | 30. března 2014 v 19:36 | Reagovat

Neponižuj sa, človek ktorý je v strese chudne ovela pomalšie. Musíš si najprv dať do poriadku psychiku a naučiť sa mať rada samu seba a potom to pôjde ovela lahšie a aj ludi abudú na teba pozerať uplne inak.
(Je zvláštne, ako teoriu ovládam uplne super, ale prax nič moc. Každopádne ak človek chce tak to ide ja som tiež len nazačiatku cesty ale je to už lepšie než predtým)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama